Ügyfeleink

Akikre büszkék vagyunk...
...gyere, Te is tartozz közéjük!
Rauschert Hungária Bt.
Iparág: kereskedelem

A cég tevékenysége:

A németországi székhelyű Raushert Gmbh magyarországi leányvállalataként 2017-ben kezdte meg működését a Rauschert Hungária Bt. A Rauschert Cégcsoport 11 gyártó és 12 disztribúciós, kereskedelmi tevékenységet végző leányvállalattal rendelkezik világszerte. A magyarországi leányvállalat kerámia foglalatok, biztosítékok kereskedelmével foglalkozik a Kelet-Közép európai piacokon. Elsősorban autóipari beszállítóknak szállítja termékeit.

Miben speciális a cég tevékenysége?

A cég klasszikus kereskedelmi, disztribúciós tevékenységet végez. Magyarországi leányvállalatként a német központ felé elszámolás, valamint az ügyfelek megrendeléseihez szükséges beszerzések összehangolása cégcsoporton belül a különböző országokból.

Mi indokolta egy ERP bevezetését?

A németországi központ már a Microsoft Dynamics NAV rendszer korábbi verzióját használta. A központ elvárása volt, hogy a magyarországi leányvállalat is a Microsoft vállalatirányítási rendszerét használja. Ezért a frissen induló cég célirányosan Microsoft Dynamics NAV bevezető rendszert keresett Magyarországon.

Milyen elvárások voltak az új vállalatirányítási rendszerrel szemben?

Elsősorban pénzügyi, számviteli elvárásai voltak, a cég külsős könyvelővel dolgozok, a vállalatirányítási rendszerrel kapcsolatban kiemelt elvárás volt, hogy a könyvelő közvetlenül a cég által is használt rendszerbe tudjon könyvelni. A gyors bevezethetőség is fontos volt a Rauschert Hungária Bt. számára.

A választott megoldások
  • SmartBiz 365 Kereskedelem
  • Microsoft Office 365 Prémium Csomag

A választott SmartBiz 365 modulcsomag kiegészítve az Office 365 integrációval a teljes üzleti tevékenységet és a bevezetéssel kapcsolatban felmerült igényeket lefedi és támogatja.

A rendszert 2017. június eleje óta 3 fő használja.
Dealogic Kft.
Iparág: szolgáltatás, IT fejlesztés

A cég tevékenysége:

Nagybanki és back office elemző szoftverek fejlesztése.

Mi indokolta egy ERP bevezetését?

A Dealogic nemzetközi szinten a  Dynamics GP,  rendszerét (KKV- knek szóló ERP) használ. Ez a megoldás jelenleg nem érhető el Magyarországon. Mindenképpen olyan Dynamics ERP megoldást kerestek, amiből az adatok, információk könnyen átkerülnek a központi rendszerbe. Tervezik a könyvelés házon belülre hozását, ezért fontos volt, hogy a választott megoldás támogassa a könyvelést nemzetközi környezetben is.

Milyen elvárások voltak az új vállalatirányítási rendszerrel szemben?

A Dealogic Hungary Kft. elsősorban pénzügyi, számviteli elvárásokat támasztott az új vállalatirányítási rendszer mellett. Ezenkívül fontos volt, hogy az új megoldás gördülékenyen kommunikáljon a nemzetközileg használt Microsoft Dynamics GP rendszerével.

A választott megoldások
  • SmartBiz 365 Kereskedelem
  • Microsoft Office 365 Prémium Csomag
  • Integráció a Microsoft Dynamics GP-vel
  • Microsoft Power BI (jövőben)

A választott SmartBiz 365 modulcsomag kiegészítve az Office 365 integrációval a teljes üzleti tevékenységet és a bevezetéssel kapcsolatban felmerült igényeket lefedi és támogatja.

A rendszert 2017. június eleje óta 10 fő használja.
V-Híd Epítő Zrt.
Iparág: építőipar – vasútépítés, építőipari projektek kivitelezése

A cég tevékenysége

A V-Híd Építő Zrt. a magyarországi építőipar egyik legfiatalabb, dinamikusan fejlődő vállalata, amely az ország számos pontján valósít meg európai uniós és hazai finanszírozású vasútépítési projekteket.

A V-Híd Zrt. megoldást kínál a kor szakmai kihívásain túl a megrendelők által megfogalmazott elvárásokra kiemelkedő minőségű munkája és technikai felkészültsége által.

Miben speciális a cég tevékenysége?

Építőipari projektek kivitelezése az ezzel járó speciális építőipari pénzügyi folyamatok. Speciális továbbá a szerződés és dokumentumkezelés.

Mi indokolta egy ERP bevezetését?

Elsősorban CRM megoldást kerestek. A cég növekedése azonban indokolta egy ERP bevezetését pénzügyi, kereskedelmi, ügyfélkapcsolatok funkciókkal. 2 vállalat átlátható kezelését is szerették volna megoldani egy rendszeren belül.

Milyen elvárások voltak az új vállalatirányítási rendszerrel szemben?

Az új vállalatirányítási megoldással kapcsolatban a fő elvárás az volt, hogy a projekt jellegű munkákat, és a különböző speciálisan építőipari sajátosságokkal rendelkező pénzügyi folyamatokat – garanciális visszatartás kezelés, bankgarancia kezelés – hatékonyan és megbízhatóan támogassa. Fontos volt, hogy a meglévő szerződés és dokumentumkezelő szoftverrel tökéletes interfész kialakítása megtörténjen.

A választott megoldások
  • SmartBiz 365 Kereskedelem
  • SmartBiz 365 Projekt modul
  • Microsoft Office 365 Business Prémium Csomag

A választott SmartBiz 365 modulcsomag kiegészítve az Office 365 integrációval a teljes üzleti tevékenységet és a bevezetéssel kapcsolatban felmerült igényeket lefedi és támogatja

A rendszert 2017. június eleje óta 11 fő használja.