Ügyfeleink

Akikre büszkék vagyunk...
...gyere, Te is tartozz közéjük!
Rauschert Hungária Bt.
Iparág: kereskedelem

A cég tevékenysége:

A németországi székhelyű Raushert Gmbh magyarországi leányvállalataként 2017-ben kezdte meg működését a Rauschert Hungária Bt. A Rauschert Cégcsoport 11 gyártó és 12 disztribúciós, kereskedelmi tevékenységet végző leányvállalattal rendelkezik világszerte. A magyarországi leányvállalat kerámia foglalatok, biztosítékok kereskedelmével foglalkozik a Kelet-Közép európai piacokon. Elsősorban autóipari beszállítóknak szállítja termékeit.

Miben speciális a cég tevékenysége?

A cég klasszikus kereskedelmi, disztribúciós tevékenységet végez. Magyarországi leányvállalatként a német központ felé elszámolás, valamint az ügyfelek megrendeléseihez szükséges beszerzések összehangolása cégcsoporton belül a különböző országokból.

Mi indokolta egy ERP bevezetését?

A németországi központ már a Microsoft Dynamics NAV rendszer korábbi verzióját használta. A központ elvárása volt, hogy a magyarországi leányvállalat is a Microsoft vállalatirányítási rendszerét használja. Ezért a frissen induló cég célirányosan Microsoft Dynamics NAV bevezető rendszert keresett Magyarországon.

Milyen elvárások voltak az új vállalatirányítási rendszerrel szemben?

Elsősorban pénzügyi, számviteli elvárásai voltak, a cég külsős könyvelővel dolgozok, a vállalatirányítási rendszerrel kapcsolatban kiemelt elvárás volt, hogy a könyvelő közvetlenül a cég által is használt rendszerbe tudjon könyvelni. A gyors bevezethetőség is fontos volt a Rauschert Hungária Bt. számára.

A választott megoldások
  • SmartBiz 365 Kereskedelem
  • Microsoft Office 365 Prémium Csomag

A választott SmartBiz 365 modulcsomag kiegészítve az Office 365 integrációval a teljes üzleti tevékenységet és a bevezetéssel kapcsolatban felmerült igényeket lefedi és támogatja.

A rendszert 2017. június eleje óta 3 fő használja.
Dealogic Kft.
Iparág: szolgáltatás, IT fejlesztés

A cég tevékenysége:

Nagybanki és back office elemző szoftverek fejlesztése.

Mi indokolta egy ERP bevezetését?

A Dealogic nemzetközi szinten a  Dynamics GP,  rendszerét (KKV- knek szóló ERP) használ. Ez a megoldás jelenleg nem érhető el Magyarországon. Mindenképpen olyan Dynamics ERP megoldást kerestek, amiből az adatok, információk könnyen átkerülnek a központi rendszerbe. Tervezik a könyvelés házon belülre hozását, ezért fontos volt, hogy a választott megoldás támogassa a könyvelést nemzetközi környezetben is.

Milyen elvárások voltak az új vállalatirányítási rendszerrel szemben?

A Dealogic Hungary Kft. elsősorban pénzügyi, számviteli elvárásokat támasztott az új vállalatirányítási rendszer mellett. Ezenkívül fontos volt, hogy az új megoldás gördülékenyen kommunikáljon a nemzetközileg használt Microsoft Dynamics GP rendszerével.

A választott megoldások
  • SmartBiz 365 Kereskedelem
  • Microsoft Office 365 Prémium Csomag
  • Integráció a Microsoft Dynamics GP-vel
  • Microsoft Power BI (jövőben)

A választott SmartBiz 365 modulcsomag kiegészítve az Office 365 integrációval a teljes üzleti tevékenységet és a bevezetéssel kapcsolatban felmerült igényeket lefedi és támogatja.

A rendszert 2017. június eleje óta 10 fő használja.
V-Híd Epítő Zrt.
Iparág: építőipar – vasútépítés, építőipari projektek kivitelezése

A cég tevékenysége

A V-Híd Építő Zrt. a magyarországi építőipar egyik legfiatalabb, dinamikusan fejlődő vállalata, amely az ország számos pontján valósít meg európai uniós és hazai finanszírozású vasútépítési projekteket.

A V-Híd Zrt. megoldást kínál a kor szakmai kihívásain túl a megrendelők által megfogalmazott elvárásokra kiemelkedő minőségű munkája és technikai felkészültsége által.

Miben speciális a cég tevékenysége?

Építőipari projektek kivitelezése az ezzel járó speciális építőipari pénzügyi folyamatok. Speciális továbbá a szerződés és dokumentumkezelés.

Mi indokolta egy ERP bevezetését?

Elsősorban CRM megoldást kerestek. A cég növekedése azonban indokolta egy ERP bevezetését pénzügyi, kereskedelmi, ügyfélkapcsolatok funkciókkal. 2 vállalat átlátható kezelését is szerették volna megoldani egy rendszeren belül.

Milyen elvárások voltak az új vállalatirányítási rendszerrel szemben?

Az új vállalatirányítási megoldással kapcsolatban a fő elvárás az volt, hogy a projekt jellegű munkákat, és a különböző speciálisan építőipari sajátosságokkal rendelkező pénzügyi folyamatokat – garanciális visszatartás kezelés, bankgarancia kezelés – hatékonyan és megbízhatóan támogassa. Fontos volt, hogy a meglévő szerződés és dokumentumkezelő szoftverrel tökéletes interfész kialakítása megtörténjen.

A választott megoldások
  • SmartBiz 365 Kereskedelem
  • SmartBiz 365 Projekt modul
  • Microsoft Office 365 Business Prémium Csomag

A választott SmartBiz 365 modulcsomag kiegészítve az Office 365 integrációval a teljes üzleti tevékenységet és a bevezetéssel kapcsolatban felmerült igényeket lefedi és támogatja

A rendszert 2017. június eleje óta 11 fő használja.
Pekárik Szerszámgép Kereskedelmi Kft.
Iparág: kereskedelem, szerviz

A cég tevékenysége

A Pekárik Szerszámgép Kereskedelmi Kft. 15 éve működik a hazai piacon lemezmegmunkáló gépek importja és értékesítése területén. Minden szerszámgépet leszállítva, bemozgatva, telepítve, olajjal feltöltve, üzembe helyezve, betanítva, magyar dokumentációval és garanciával adnak át. Az eladott gépek üzembe helyezését, szervizelését (garanciális és garancián túli) is saját szakember gárdával végezik.

Miben speciális a cég tevékenysége?

Pekárik Kft. tevékenysége abban speciális, hogy teljes körű szolgáltatás nyújt ügyfeleinek. Az ügyfelek egyedi igényeihez igazítva is vállal egyedi megoldásokat, a tervezéstől a kivitelezésen át a beüzemelésig. Tevékenységükhöz szorosan kapcsolódik a szervízelés is. Az általuk szállított megoldásokra teljes körű szervízszolgáltatást is nyújtanak.

Mi indokolta egy ERP bevezetését?

Az új vállalatirányítási rendszer bevezetését a szerteágazó tevékenység, a magas tranzakciószám indokolta.

Milyen elvárások voltak az új vállalatirányítási rendszerrel szemben?

Kiemelt igény volt az új ERP-vel szemben, hogy az alap üzleti folyamatokat és a projekteket támogassa, a költségek átláthatóvá váljanak, a tervezési és elemzési tevékenységet segítse. Fontos szempont volt, hogy a távolról dolgozó kollégák (pl. szerviz) munkáját is támogassa a bevezetett rendszer. A választott megoldás legyen képes a cég által eladott vagy egyedi igényre készített gép teljes élettörténetét végig követni.

 

A választott megoldások
  • SmartBiz 365 Kereskedelem
  • SmartBiz 365 Projektkezelés
  • SmartBiz 365 Szervíz kezelés

A választott SmartBiz 365 modulcsomag kiegészítve az Office 365 integrációval a teljes üzleti tevékenységet és a bevezetéssel kapcsolatban felmerült igényeket lefedi és támogatja. A rendszert 2017. június óta 13 fő használja.

2017. július