Gyakran ismétlelt kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakrabban kapott kérdésekre a válaszokat

A havi díjakhoz kapcsolódik hűségidő?

A hűségidő kötöttséget jelent, a SmartBiz 365 pedig nem akarja megkötni a kezed. A döntés a Tiéd, bármikor módosíthatod, vagy akár meg is szüntetheted előfizetésed.

Milyen rugalmasan változtatható a felhasználók száma?

Teljesen! Bármikor lehetőséged van bővíteni a felhasználók számát, ha pedig csökkenteni szeretnéd, azt minden hónapban a szerződés fordulónapján tudod megtenni.

Nevesített vagy egyidejű felhasználói licencekre lesz szükség?

A SmartBiz 365 szolgáltatás nevesített felhasználói licencekkel vehető igénybe. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek szüksége lesz egy felhasználóra, aki a rendszer adatait valamilyen módon el szeretné érni.

Külső partnerek (pl. könyvelő) hogyan férhetnek hozzá a SmartBiz 365 szolgáltatáshoz?

Minden előfizetési csomag tartalmaz 2 db extra hozzáférést a rendszerhez. Ezek az esetleges külső könyvelőnek, illetve a felhasználói támogatást nyújtó kollégáknak van fenntartva, így ők további költségek nélkül érhetik el a rendszert. Ez a hozzáférés Office 365 előfizetést nem tartalmaz.

Tartalmaz-e a megoldás házipénztár funkciót?

Igen, a rendszer tartalmaz házipénztár megoldást.

Az Office 365 szolgáltatás leválasztható a csomagokról?

Úgy hisszük, a szolgáltatásunkat csak akkor lehet teljesen kihasználni, ha annak képességeit az Office 365 termékekkel integráltan veszed igénybe. Ezért csomagunkból az Office 365 integráció nem választható le. Arra van lehetőség, hogy az Office 365 előfizetést más partner kezelje, így tudunk kapcsolódni már kialakított Office 365 környezethez is.

Hatóságok számára hozzáférhetők a SmartBiz 365-ben tárolt adatok?

Nem, az adatok esetleges kiadása csak az ügyfél előzetes tájékoztatása után, az ügyfél közreműködésével történhet meg. Szerződésünkben garanciát vállalunk erre.

Meglévő Office 365 licenceket le kell cserélni?

Tudunk kapcsolódni már kialakított Office 365 környezethez is, így nem szükséges azok cseréje vagy az üzemeltető partner módosítása.

A felhasználói támogatást teljes körűen biztosított? Lehet-e olyan szituáció, hogy az ügyfélnek kell közvetlenül a Microsoft-hoz fordulni?

Igen, az XAPT Kft. biztosítja a teljes körű támogatást, így az ügyfeleknek nem kell a Microsoft-hoz fordulni semmilyen rendszer komponens vonatkozásában. A támogatás tehát kiterjed a Dynamics NAV rendszerre, és az Office 365 alkotóelemekre is.

Mi történik, ha nincs internet kapcsolat vagy az munka közben megszakad?

Ha nincs internet kapcsolat a rendszer nem használható. Üzletileg kritikus felhasználás esetén javasoljuk, tartalék internet kapcsolat kialakítását. Ha megszakad a kapcsolat munka közben az adatok nem vesznek el, azok automatikusan mentésre kerülnek a felhőben futó adatbázis szerverre.

Miben különbözik a Smartbiz 365 szolgáltatás és a Dynamics NAV

A Microsoft Dynamics NAV 2017-es verziója egy átfogó egyedi igények szerint testreszabható vállalatirányítási megoldás egy sor olyan funkcionalitással melyekben a szervezet ERP-vel szembeni elvárásai találkoznak a funkcionális elvárásokkal. A Micrososft Dynamics NAV 2017-es verziója telepítve és felhőből is elérhető.

A SmartBiz 365 megoldásunk kifejezetten a kis és középvállalatok üzleti igényeit kielégítő a Micrososft Dynamics NAV 2017 alapvető elemeire épülő olyan előre konfigurált szolgáltatáscsomag, mely alap üzleti folyamatokat és árképzést tartalmaz. A SmartBiz 365 szolgáltatásunk egy hosztolt szolgáltatás, ami azt jelenti, hogy nincsenek hardverrel kapcsolatos kezdő költségek, vagy egyéb fenntartási költsége.

Alkalmas a rendszer több vállalat kezelésére?

Igen, a rendszerben korlátlan számú vállalat kezelhető, habár a fix áras csomag 1 vállalat bevezetését tartalmazza, ami bővíthető.

Saját dokumentum sablonok is használhatók a rendszerben?

A rendszerben 2 féle dokumentum formátumot alakítottunk ki, amelyekből kiválaszthatod a számodra megfelelőt. Ezt saját logóval teheted egyedivé.

Használhatom a saját számlatükrömet a rendszerben?

A SmartBiz 365 szolgáltatás előre paraméterezett számlatükörrel érkezik, de ezt lehetőséged lesz módosítani. Az oktatás során megtanítunk, hogyan tudod módosítani saját igényeid szerint.

Új mező hozzáadása vagy egy folyamat megváltoztatása módosíthatja a csomag árát?

Igen, de minden egyedi igény kialakítása előzetes felülvizsgálat után lehetséges. A bevezetési csomag testre szabási időkeretet nem tartalmaz, így ez egyedi megállapodás keretében történhet.