Pörgesd fel az értékesítést!

CRM, a jó üzleti döntések meghozatalának eszköze

CRM – Értékesítés és marketing

A Microsoft Dynamics NAV beépített CRM megoldása pontos és teljes körű információkat nyújt, így hatékonyan foglalkozhatsz a megcélzott ügyfélkörrel. A helyes értékesítési és marketinggyakorlat lényege a jókor meghozott jó döntés, amelynek előfeltétele az értékesítési és marketingmunka tiszta átlátása és kézben tartása.

A SmartBiz 365 –tel elérhető CRM funkcionalitások pontos adatokat szolgáltatnak az ügyfelekről, és ezáltal elősegítik, az ésszerűbb és gyorsabb döntéshozatalt. A mindig kéznél lévő pontos ügyféladatok birtokában hatékonyabban dolgozhatsz, és elégedettebbé teheted ügyfeleidet és munkatársaidat. A CRM funkcionalitások által jobban és gyorsabban végezheted munkádat.

Ügyfélszerzés és megtartás támogatása

Az ügyfél és partneradatok rugalmasan kezelhetők, az ügyfélkapcsolati folyamatok testre szabhatók. Az ügyfelekkel kapcsolatos információk, aktivitások, feladatok összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, az áttekinthetőség, a tervezhetőség, valamint az ügyfelek megtartása érdekében.

Feladatok, aktivitások kezelése

  • Lezárt és nyitott feladatok nyilvántartása
  • Figyelmeztetések beállítása feladatokhoz, aktivitásokhoz
  • Feladatokhoz, aktivitásokhoz csatolt dokumentációk, e-mailek tárolása,nyomon követése
  • Esemény, aktivitás kategóriák használata
  • Feladatok delegálása
  • Jóváhagyási folyamatok beállítása
  • Ismétlődő események, aktivitások generálása

A CRM funkcionalitások segítségével

  • sikeresebbé teheted az ügyfélkapcsolatokaz, és növelheted a hatékonyságot
  • vevőid kapcsán hozott megalapozottabb döntésekkel növelheted versenyképességedet
  • egyedi igényeidhez igazítva bővítheted tevékenységedet.

CRM – Együttműködés az Outlookkal

Együttműködés az Outlookkal  Az ügyfelek adatait, a feladatokat és a munkacsoport által használt információkat közvetlenül az Outlook programban kezelheted, így hatékonyabban végezheted munkádat. Az egyszeri adatbevitel segítségével a felhasználók az Outlook programban vagy a Microsoft Dynamics NAV rendszerben is létrehozhatják, frissíthetik, visszavonhatják vagy törölhetik az ügyféladatokat és eladási dokumentumokat.

Ügyfélkapcsolat-kezelés  A Microsoft Dynamics NAV rendszerből és az Outlook programból is áttekintheted a partnercégek és az egyéni kapcsolattartók adatait és besorolását. A kapcsolattartók rekordjait és az ügyfélprofilokat konkrét szempontok alapján határozhatod meg.

Feladatkezelés  A feladatok létrehozását és kiosztását az Értékesítés és Marketing modul, illetve az Outlook segítségével is elvégezheted. Az automatikus emlékeztetők és figyelmeztetések elősegítik a feladatok pontos teljesítését.

Lehetőségek kezelése  Az ügyfelek és a kapcsolattartók adatainak rögzítése és elemzése elősegíti az értékesítési lehetőségek kihasználását, az értékesítési prognózis megfigyelését, valamint az értékesítési ciklus nyomon követését és strukturálását.