Árak

Láss tisztán!
Hasonlítsd össze csomagjainkat és válaszd ki a céljaidhoz leginkább illeszkedőt!

Áraink kialakításánál arra törekedtünk, hogy az első perctől kezdve átlátható legyen számodra, szolgáltatásainkat milyen kondíciók mellett tudod igénybe venni. Az átláthatóság mellett célunk, hogy magas induló költségek nélkül, egyenletes elosztású fizetés mellett érhesd el alkalmazásainkat. A SmartBiz 365 szolgáltatást ezért havidíjas konstrukcióban tettük elérhetővé, nevesített felhasználói fiókokkal. Havi kiadásaidat teljes értékű és korlátozott hozzáférések kombinációja teszi optimálissá számodra, míg csomagjaink fix tartalmú és díjú kialakítást biztosítanak Neked.

Havidíjaink

korlátozott hozzáférésű felhasználó
minden csomaghoz
39 EUR /
teljes jogú felhasználó
kereskedelem, projekt és összeszerelés csomagokhoz
129 EUR /
teljes jogú felhasználó
szerviz csomaghoz
139 EUR /

Havidíjaink tartalmazzák

Microsoft Dynamics NAV legfrissebb verzióját

Kifejezetten a Te vállalatméretedre kialakított vállalatirányítási rendszer legfrissebb változata.

Office 365 vállalati prémium kiadását

A népszerű irodai alkalmazáscsomag Vállalati Prémium verziója, szöveg és táblázat szerkesztésre, prezentációk készítésére, levelezésre és fájlok tárolására.

Felhasználói támogatást minden teljes jogú hozzáféréshez

A bejelentések havi mennyiségét hozzáféréseid száma határozza meg. A képlet egyszerű: Havi bejelentések száma = Teljes jogú hozzáférések száma * 2.

Jogszabálykövetést és folyamatosan frissített rendszert

Újabb NGM rendelet módosítás? Változik az ÁNYK rendszer formátuma? Nem kell aggódnod, mi figyelünk és időben felkészítjük a rendszert a várható változásokra.

Asztali, webes és mobil eszközös hozzáférést

Légy bárhol, legyen nálad bámely internet-képes eszközöd, a SmartBiz 365-t Veled lesz, ha szükséged lesz rá!

Csomagárak

Nincsenek rejtett költségek, a rendszer használatba vételéhez kapcsolódó díjakat is átláthatóvá tesszük Számodra. Ezért ezen szolgáltatásokra rögzített tartalmú és fix áras csomagokat alakítottunk ki. Kezdőcsomagunk a kereskedelem, mely tartalmazza azon modulok bevezetését, mellyel biztosíthatod a vállalatod pénzügyi, kereskedelmi és készletgazdálkodási folyamatainak támogatását.

Kiegészítő csomagjainkkal olyan területek támogatását is megoldhatod, mint pl. a projekt alapú működés, az összeszerelés jellegű gyártás, vagy a szerviz tevékenység. Ezeket a csomagokat a kezdőcsomagra építve választhatod, de lehetőséged van akár egy következő lépésben is használtba venni őket.

A csomagokba foglalt modulokról részletesebb információt az alábbi táblázatban találsz. A felsoroltakon kívül további funkciók is rendelkezésre állnak, tanácsadóink szívesen adnak erről bővebb felvilágosítást!